,,Hraniti speranta cu fapte bune''-Bartolomeu Anania

Pentru folos duhovnicesc PREDICI DE LA MANASTIREA REBRA-PARVA cu actualizare Duminica
***Bine ați venit pe blogul Mănăstiri în imagini! Vă mulțumesc!***Vă invit și pe canalul de youtube-Click AICI

ANUNȚ

ANUNȚ de la Manastirea ,,Sfintii Apostoli Petru si Pavel'' din Tara Nasaudului (Rebra-Parva).

ANUNȚ

ANUNȚ

Harta manastirilor de pe blog

Manastirea ,,Adormirea Maicii Domnului,, din Nicula, jud. Cluj

O manastire frumoasa, situata intr-un loc pitoresc si cu multa istorie in spate.
Imagini din anul 2011 si 2012









Interior biserica de lemn
Biserica de lemn-monument istoric.


Noua biserica, aflata in constructie.







Imagini din anul 2010















































4 comentarii:

  1. imagini superbe, care aduc linniste in suflet.
    felicitari celui care le-a facut!
    sunt colectionar de vederi si imagini cu manastiri,as dori sa mi le trimiteti si mie.
    stanciu arian petrut
    com vulturesti
    judetul arges

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri d-le Stanciu! Daca doriti imagini de pe acest blog, puteti descarca fara nicio problema.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am fost sambata, 14 iulie, la manastirea Nicula. Este pentru prima data in viata. Este frumos acolo din multe motive, dar mai ales pentru ca iti regasesti linistea sufleteasca. Eu asa m-am simtit cand am intrat in biserica.

    RăspundețiȘtergere